25. 8. 2014

ALL IN BLACK PRIMARK

Vzhledem k tomu, že jsme se dnes s kamarádkou rozhodly, jít si udělat piknik, tak jsme taky mimo jiné nafotily můj první outfit na blog.
Znáte to, nafotíte sto fotek a stejně si vyberete většinou tak jednu, dvě. Tohle je přesně můj případ a i přesto, že fotky jsou vyfocené, za účelem "ukázat outfit", tak se to moc nepovedlo a spíše z toho vznikly 'jen' celkem pěkné momentky. 

 











Skoro celý outfit je snad až na kalhoty tvořen oblečením z Primarku. Ale o tom až v jednom z dalších článků o mé návštěvě Anglie.

+ nesmím zapomenout zmínit mou fotografku T. Škodovou!

12 komentářů:

  1. pickniky miluju :) outfit je skvělý a ty boty mě velmi nadchly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neskutečně miluju Primark!!! Hrozně mě mrzí, že tenhle shop v ČR není... :o(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to samé si říkám i já.. je to strašná škoda :/

      Vymazat
  3. Fakt krásný outfit!:)

    http://charmed-all.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. (Piknik jůů :D)
    Opravdu povedený outfit:) A strašně se mi zalíbily ty boty příjdou mi takové neobvyklé:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujiii, taky mě zaujaly na první pohled, ještě měly v černé a tmavě modré :)

      Vymazat
  5. Ahoj, máš to tu pěkný. :-) akorát určitě na fotkách zapracuj, jinak jsi kočka a držím Ti palce! :)

    OdpovědětVymazat
  6. já snad nikdy s nikým takový piknik nepodnikla! Ach! Hádám, že o dost přicházím. Jinak, ta bunda vypadá super a myslím, že celkově fotky jsou dost povedené na to že je to jeden z tvých prvních článků...:) na FB jsem četla, že je to i nový blog a že jsi jich před tímto měla více. Znám to! A konečně jsem se u svého chytla a zatím se ho nepustila. Tobě přeji to samé, hodně štěstí! :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat