26. 8. 2014

HELLO MY DEAREST ENGLAND

V prvním článku jsem zde naznačovala, že v co nejbližší době přidám článek o mé milované Anglii, ze které jsem se před pár dny vrátila. 
Jako minulý rok jsem bydlela u mé ségry, která žije u rodiny s dětmi u nichž také pracuje jako aupair. 
Navštívily jsme Londýn, Cambridge a pak taková menší města, která zřejmě nikdo znát nebude. 
Kapesné jsem s sebou měla přibližně 10tisíc a narozdíl od loňského roku jsem neletěla jen s příručním zavazadlem, ale měla jsem s sebou velký kufr, protože když máte v plánu, udělat v Anglii nákupy, bez kufru se neobejdete (:D).
Létám se společností EasyJet, protože je jediná, u které můžu letět bez doprovodu dospělé osoby, když mi ještě není 16.

Letos jsme ani neprošly žádné památky, protože jsem si prostě dala za úkol, nakoupit si a na nic jiného vlastně ani nezbyl čas nebo chuť. 
Hned druhý den jsme měly v plánu Londýn a doufala jsem, že nezačne pršet. Z loňského roku mám totiž takovou docela vtipnou příhodu z Londýna. 'Mamka mi před odjezdem vyprala tenisky, které jsem si následně vzala na "výlet" do Londýna. Bohužel, ten den strašně pršelo, což by nebyl takový problém, kdyby mi moje vyprané tenisky nezačaly pěnit. Nevěděla jsem, co se děje. Až když jsem si k pěně čichla a poznala, že je to prací prášek. Děkuji mami, že jsem byla poprvé v Londýně a díky nevymáchaným botám jsem vypadala jak se vzteklinou (:D).'
Letos jsem měla také čistě vyprané boty, tak jsem doufala, že se to nebude opakovat.
Prošly jsme si Oxford Street, završenou Primarkem (ráj na zemi). Cestou jsme také navštívily M&M's WORLD a Magnum selfridges, kde jste si mohli vytvořit svůj vlastní Magnum nanuk. 







                                      




ségra si vyrobila svůj vlastní nanuk



Nákupy z Londýna a z ostatních měst udělám opět do nového článku, takový menší England Haul.

DAY 2

Hned další den jsme se vydaly do Cambridge. To město na člověka působí takovým strašně klidným dojmem, kdybych si mohla vybrat, kam se přestěhuju, rozhodně by Cambridge byla jedna z možností.
Strašně se mi líbí, jak je tam tolik parků, kde si člověk může v klidu sednout, nemusí se bát, že si sedne na lavičku, ze který ho vyženou cikáni, ale má tam svůj klid a prostor. 
Taky se mi hrozně líbí ta architektura, která je sice skoro stejná jako po zbytku Anglie, ale i přesto je něčím zvláštní a zajímavá. 
Co ten den ale přišlo nejvíc vhod, byla snídaně v Costa Café.
Vzhledem k tomu, že jsme do Cambridge přijely po 8 hodině, všechny obchody byly zavřeny, tak jsme se v klidu nasnídaly a vyrazily na nákupy.


Opět jsme zamířily do mého milovaného Primarku, kde jsem zase nechala nemalou částku. 
Také jsem tam měla v plánu sehnat Vansky, ale vzhledem k tomu, že už mi po druhém dnu v Anglii docházely peníze, nechala jsem to být a doufala, že je seženu ještě někde jinde.

Po náročných nákupech následoval samozřejmě i odpočinek v mém oblíbeném parku, do kterého jsem se strašně těšila.






Nejlepší je na tom to, že aspoň cesta byla zadarmo, takže tím jsme hodně peněz ušetřily.


Cestou zpátky jsme tam našly tenhle ↑úžasnej a cute obchod. Časem určitě zjistíte, že já jsem na ty cute věci (hah).
Malý obchůdek se spoustou dárků, sladkostí (hlavně čokolád) a prostě všech těch roztomilých věcí.
Bohužel jsem už neměla chuť nic nakupovat, takže mě to tam moc nebavilo, čehož zpětně docela lituju.


"Tak ty seš v Anglii a furt si fotíš jen samý nákupy a kafíčka. Měla by sis vyfotit i nějaký památky, aby to nebylo blbý, že tu seš na nákupech" prohodila moje ségra, když jsme se povalovaly v dalším parku, což byla vlastně docela pravda, tak jsem se otočila a vyfotila tuhle budovu. Přiznám se, že ani nevím, co to je, ale vznikla celkem pěkná fotka, ne?


No a nesmí chybět selfie s mojí ségrou a Starbucks na cestu.

DAY 3

No a třetí nákupový den jsme završily v menším městě, Chelmsford.
Třetí a taky poslední, protože jsem zaplatila poslední nákup, opět v Primarku, a když jsem se podívala do peněženky, celkem mi tam z mých 300 liber zbylo asi jen 5. 
Dobrý, když tam mám být minimálně ještě 5 dní, ne?
Jediný pozitivní na tom bylo, že jsem kupovala opravdu to, co jsem 'potřebovala' a samozřejmě suvenýry domů. 



Po nákupech jsme si opět zase asi na dvě hodiny odpočinuly v jednom z nejhezčích parků vůbec.





No a jinak ostatní dny jsme trávily v menším městečku zvaném Takeley, kde ségra teď momentálně bydlí. Společnost nám celou dobu dělaly dvě malé slečny. Tu menší, které je 5, si člověk nemůže nezamilovat.



Samozřejmě se mi také splnila návštěva Nandos, do kterého jsem se chtěla podívat už loni, ale to nějak nevyšlo. No je to tam blázinec, neslyšíte vlastního slova, ale jídlo celkem fajn.


No a to by k návštěvě Anglie bylo tak nějak všechno, jak už jsem psala, chystám i článek speciálně zaměřený na všechny nákupy z Anglie, na které jsem opravdu pyšná.

Tady ještě pár odjezdových fotek na závěr.





Úplně nakonec bych se chtěla omluvit za kvalitu fotek. I přesto, že je to foceno iPhonem, který má foťák dobrý, je to přeci jen znát, že fotky velkým foťákem vypadají 100x lépe.
Ale co už, fotky vypadají celkem dobře a pro památku to stačí. ( :) )


Kdo by se chtěl podívat na pár fotek, co jsem na blog nepřidala, může na mém INSTAGRAMU .













9 komentářů:

  1. Juuu, super článek!
    Já byla v Anglii na týden se školou, v červnu a musím zaklepat (ťuk ťuk), že počasí nám vyšlo parádně. Tvoje pěnící tenisky musely vypadat vtipně, nekoukali po tobě lidi? :-D
    Hrozně se mi na Anglii líbí ta atmosféra, že si člověk může obléct cokoliv a nikdo to moc neřeší, nebo si sednout do jednoho z těch velkých parků a jen tak se poflakovat! :-)) Jako my v Greenwich, zopakovala bych si to.
    Pěkné, za takovou chvíli utratit skoro 300 liber :-D Taky jsem byla v Primarku, vlastně dvakrát (rozchod a pak druhý vynucený rozchod.. :-D) a mít víc peněz, pěkně se rozšoupnu. Kdyby tě to zajímalo, na blogu mám z Primarku haul (a vlastně i dva články s fotkami). Což mi připomíná, že se moc těším na ten tvůj, protože tyhle typy článků mě fakt baví! :-)

    http://ourhomeiswonderland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a líbí se mi fotky, to jsem zapomněla napsat! :-D
      A ještě otázka - odkud máš tu bundu, co máš na sobě na fotce před odjezdem/odletem? :-)

      Vymazat
    2. Naprosto s tebou souhlasím a jsem pevně rozhodnutá, že až budu moct, tak se stěhuju :D Já navštívila 3 primarky a skoro všechny peníze jsem vlastně nechala tam :D
      No a bunda je jak jinak než z Primarku, hah :D :)

      Vymazat
    3. Damn! :-D Já to čekala, nevadí, díky za odpověď :-D :-)

      Vymazat
  2. Hezké fotky! Moc se mi líbí ty černo-bílé! :))


    http://fashion-istheanswer.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, také bych se do Anglie chtěla jet podívat, na památky i nákupy. :)
    Stala jsem se čtenářem, budu ráda, když zavítáš ke mně. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jak budeš moct, tak jeď :) pro me to je vetsi zážitek jak od more, stojí to za to :)

      Vymazat