28. 8. 2014

BYE SUMMER, HELLO EMPTY WALLET

I přesto, že jsem slibovala článek o nákupech v Anglii, bude místo něho jiný. Stejné téma, nákupy, ale v trošku menším provedení. Byla jsem na pár dní u táty, neměla jsem co dělat, tak jsem se rozhodla, že si zajdu po krámech a můj hlavní cíl byla drogérie. Nakoupila jsem si, co jsem potřebovala a možná i něco navíc, tak hlavně doufám, že to bude stát za to.

Ale s čím bych se chtěla pochlubit jsou boty. KONEČNĚ JSEM SEHNALA! Celé prázdniny jsem se po nich pokukovala, do Anglie  jsem si dala za úkol, že je seženu tam. Pohodlné boty na běhání, jakoby se do země propadly. Když už jsem nějaké zahlédla, buď se mi nelíbila barva nebo cena.

Tak jsem si zase musela počkat až do ČR, kde jsem pořídila pohodlné a navíc ještě stylové botky Adidas. Není to to,co jsem si představovala, chtěla jsem hlavně Nike, ale co se dá dělat, hlavní je, že jsem spokojená. Sehnala jsem je za 1800kč a nějaké drobné.





Jako první se teda musím pochlubit botama. Opravdu jsem doufala, že někde seženu Nike, ale když jsem tyhle viděla, na první pohled jsem se zamilovala. 
Pohyb poslední dobou už vážně potřebuju, bohužel, s během jsem začátečník, tak toho málo vydržím, ale můžu říct, že mě to celkem baví. Proto jsem potřebovala velkou motivaci, abych se k tomu běhu vůbec dokopala. Když už jsem si někdy řekla, že půjdu běhat, přešla mě chuť, když jsem zjistila, že vlastně nemám boty. Aby si člověk běh užil, musí mít především dobré boty.

Dál už ke kosmetice. Dnes jsem v drogerii nechala asi 600. Nejvíc za můj život, co jsem tam utratila. Pokaždé jdu do drogérky s tím, že něco potřebuju, co mi dochází, ale nikdy si nedokážu vybrat. Buď cena neodpovídá mému stavu peněženky, nebo neseženu to, co chci.
Už pár měsíců sháním pořádný korektor. Vyzkoušela jsem jak tuhý, tak tekutý a můžu říct, že mi ten tekutý opravdu vyhovuje,vzhledem k tomu, že mám spíše suchou pleť.


Koupila jsem si korektor od Dermacolu - Matt Control Corrector za 99kč. Přijde mi příjemnější než ten, co jsem měla předtím a co jsem si ho tak zkoušela, přijde mi celkem fajn, tak uvidíme.

Jako další, což už byla nutnost, je odličovač očí - Garnier Essentials, osvěžující s výtažkem z hroznů. 
Garnier měl na výběr myslím, že ještě 3 další, jeden z nich už jsem zkoušela a celkem mi vyhovoval, ale chtěla jsem zkusit i něco nového. 


Další,co už byla opravdu nutnost, je řasenka.Většinou si kupuju ty stejné, protože se mi nechce zkoušet nic nového, abych neutratila zbytečně peníze, ale dneska jsem zase experimentovala. Řasenka od Rimmelu - Scandal Volume Flash Eyes, která slibuje skandálně obrovský objem řas, tak doufám, že nezklame, protože trochu pozměnit své řasy potřebuju, vzhledem k tomu, že jsou celkem krátké a světlé. 


Předposlední ze seznamu je něco, z čeho jsem opravdu nadšená. Korektor a make-up 2v1. Nejdřív jsem si myslela, že je to make-up, který zastává i funkci korektoru, dokonce jsem si myslela, že je nějaký tuhý, ale až po nákupech jsem doma zjistila, že ve víčku je zabudovaný korektor a zbytek tuby je make-up, z čehož jsem měla opravdu radost a litovala jsem, že jsem vyhodila peníze za korektor od Dermacolu, ale co, vždycky se bude hodit. Jenom za 179kč jsem ho tam nemohla nechat.



Jako poslední, nepodstatný kousek jsem si koupila barvu na vlasy, radostí bez sebe, že mě ve slevě stála pouhých 59kč. Ale mamka mě doma hodně rychle vyvedla z omylu, když přijdu a ona na mě vychrlí větu "jee, ty sis koupila jen šampon?" aha, tak proto to bylo tak levné. Divila jsem se, že to stojí tak málo, navíc balení vypadalo úplně stejně jako samotná barva. 


A ještě nakonec se musím pochlubit super bločkem, na který jsem včera náhodou narazila v Tescu, při nakupování sešitů a řekla si, že ho tam nemůžu nechat. Kdo ví, třeba mi to teď ve škole půjde líp (hah). 


No není roztomilej?



Na konec bych chtěla říct, že se omlouvám za to, že tohle je pouze takový obyčejný článek, protože vím, že některé slečny se těšily na haul z Anglie, ale bohužel jsem zjistila, že je spousta věcí v prádle a když jsem chtěla fotit, tak zase bylo špatné světlo. Tak snad někdy jindy, ale do konce prázdnin bych to ještě chtěla stihnout.





2 komentáře:

  1. Ten sešit jsem taky viděla, je moc roztomilej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, na takové věci jsem ulítlá, co je roztomilý, to beru :D:)

      Vymazat