29. 8. 2014

CHRISTMAS WISHLIST part 1

Trošku brzy. Ale na vánoční dárky vlastně není nikdy dost brzo.
Tak jsem přemýšlela, až jsem došla k názoru, že je vlastně spousta věcí, co bych si přála k vánocům. No, napadlo mě to sepsat do jednoho menšího článku, ze kterého by se třeba mohla inspirovat moje mamka, která mi můj blog pochválila. Bývalá češtinářka, tak tam snad nenašla žádný chyby. Nebo to nečetla a vychválila, jen abych měla dobrý pocit? I to je možnost.






1) Nevím, jak se to přesně nazývá, prostě kulma na vlnité vlasy. Doma něco podobného máme, jenže to je mamky obyčejná kulma, která má nevím kolik nástavců a není zase tak kvalitní, což se potvrdilo, při zkoušení tvorby vlnek. 
Když jsem byla v Anglii, v jednom nákupním centru stál uprostřed stánek, ve kterém slečny prodávaly různé přípravky na vlasy a také okolo bylo pár židliček, kde jste si mohli sednou a ony vám právě touhle kulmou vytvořily krásný účes, což mě opravdu zaujalo a proto kulma patří mezi jedno z mých vánočních přání.

2) Možná si ostatní říkají, co se pod touhle fotkou skrývá za přání a určitě by vás nenapadlo, že bych si přála další patro z palet pod mou matraci. Fotka není nikde stažená z tumblr, je to moje postel a moje kočka. Akorát, že postel už nestojí na tom stejném místě a vlastně už tak ani nevypadá, se současným stavem své postele jsem opravdu naprosto spokojená. 


BTW, takhle teď moje postel vypadá. Nebesa nad postel, to jsem si už strašnou dobu přála, mít princeznovskou postel. Na živo to vypadá opravdu pěkně, takže chápete, že jsem se tím musela pochlubit. 

No ale zpátky k mému přání. Jak jste si možná všimli, postel je celkem nízká. Je složená z matrace a čtyř dřevěných palet. Občas je to trochu nebezpečné, když přijdu domů a chci sebou fláknout do postele. Nejen, že musím dávat pozor na nebesa, na to, aby palety nekřuply, ale taky na to, že matrace není tak velká, aby překryla celou délku palet, proto kousek čouhá, což mi nevadí a slouží to jako odkládací prostor, bohužel to taky znamená, že musím dávat pozor, abych si o to neurazila palec.

Opravdu bych ale chtěla alespoň jedno patro z palet sestavit, aby postel odpovídala normální výšce klasické postele. To ale není jen tak, protože palety nejsou zadarmo, stejně tak jejich obroušení něco stojí. 


To je první část mého christmas wishlistu, zatím má největší vánoční přání. 
Vím, že to zase není haul z Anglie, takže už si budu pamatovat, že co se týče blogu, nebudu nic slibovat, protože jsem článek slíbila už minimálně 5x. 
Ale chci, aby to byl dobrý článek a nebudu se do toho nutit, nechce se mi fotit. A vlastně stejně pořád nemám všechny věci po kupě vyprané. Ale jednou ten čas určitě nastane. (:D). 

A co vy? Jaká jsou vaše největší vánoční přání? x

9 komentářů:

  1. Máš opravdu krásnou postel mě bylo doma řečeno " já na tom spát nebudu určitě by to podemnou ruplo." Takže jsem se tohohle pání bohužel musela vzdát :(
    http://random-kity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není se vůbec čeho bát, kolikrát na tom spíme s kamarádkama a je to v pohodě :) Navíc, když si uvědomíš, co vše na tom ve skladech a tak převážej :)

      Vymazat
  2. Super postel, moc se mi líbí. :) My doma máme také jen obyč kulmu a funguje parádně.
    Zvu tě ke mně na giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty palety to je celkem děsivé. :oD Na tom bych asi nespala! Já potřebuju kráásnou velkou pohodlnou postel. :oD A jinak na Vánoce pro mě opravdu zatím moooc brzy! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je na tom děsivého, jestli se můžu zeptat? :D
      Tahle postel mi pěkná přijde, velká je taky hodně a pohodlná normálně jako každá jiná. Je snad úplně jedno, na čem je matrace položená :)

      Vymazat
  4. Posteľ máš super, páči sa mi keď sa ľudia púšťajú do takýchto vecí :)
    SPONKABOB

    OdpovědětVymazat