28. 9. 2014

AUTUMN WISHLIST

Teď si tak říkám.. Přidala jsem článek týkající se vánočního seznamu přání a až teď píšu článek, týkající se podzimu.
Nějak rychle mi vždycky dojdou peníze, takže si tyhle přání asi nebudu moct splnit, protože je potřeba začít šetřit na Vánoce a navíc teď bude mít hodně kamarádů a příbuzných svátek nebo narozeniny, takže bych se asi vážně nedoplatila.




Předem chci říct, než začne někdo říkat, že to není originální, že to teď má každej, ale jo, prostě mám ráda tenhle styl, jako většina holek a kvůli tomu, že se jich takhle spoustu obléká, to nenechám ležet ve skříni, nebo přestanu myslet na to, že si to chci koupit.

1) .. 
nevím jak se tyhle boty nazývají, má je spoustu holek, už jsou v módě celkem dlouho, ale mě se začaly líbit až teď
víc se teď nosí boty ve stylu chelsea boots a přesto že je mám, tyhle se mi líbí víc
no, problém je ten, že se mi líběj, ale nepotřebuju je, protože bot mám spoustu, takže mi je nikdo nekoupí a já si je sama kupovat nebudu, i když je najdu na každém rohu, a radši si budu šetřit na něco jiného

2) .. 
tenhle typ svetrů naprosto miluju
když jsem jela do Anglie, měla jsem v plánu si ho tam koupit a taky že koupila
našla jsem v primarku jediný, co mi vyhovoval, jinak se mi nelíbily materiály, délka apod. 
už si nepamatuju kolik stál, ale jsem s ním naprosto spokojená a nosím ho v podstatě pořád a vždycky je mi líto ho dávat vyprat
hodí se v podstatě ke všemu a proto bych si chtěla pořídit minimálně ještě jeden

3) ..
obyčejný pletený svetr, žádná novinka
taky jsem ho měla v Anglii v košíku, ale nevystačily by mi peníze, tak jsem ho tam nechala, protože to byla taky taková věc, kterou jsem bez přemýšlení vzala na vyzkoušení a dnes už se dá pořídit kdekoliv, i když mi přijde, že jsou celkem předražené a lituji toho, že jsem si ten v anglii nevzala, protože byl ze super příjemného materiálu, měl krásnou mentolovou barvu a hlavně mi seděl

4) ..
chlupatá vesta, no kdo po ní netouží
bohužel i to je jedna z věcí, kterou si nechci kupovat už jen kvůli té ceně
v anglii jsem na ni nikde nenarazila, tady je sice všude, ale cena se pohybuje kolem 1000kč a to jen tak nebudu utrácet, opět za něco, co nepotřebuji
tak třeba k Vánocům
už jsem byla rozhodnutá, že si ji pořídím přes internet, za krásné tři stovky, ale byla jsem líná peníze poslat, tak jsem se na to vykašlala, čehož zase lituju

5) ..
po téhle 'bundě' toužím už strašně dlouho, představuji si ji jinak než na fotce, ale vám pro představu mi tu vyhovuje, lepší jsem ani nenašla
líbila by se mi s obyčejným bílým kožíškem v opravdu světle riflové barvě a trošku teplejší, ne jako obyčejná jeansová bunda

6) ..
jako poslední jsou khaki kalhoty
obrázek opět nevyhovuje mé představě, ale je to stejný styl
moc jsem je v obchodech ještě neviděla, ale v hlavě mám dokonale představené tyhle kalhoty, se zipem u kotníků a kdyby na nich byly uprostřed kapsy, vůbec mi to nevadilo
problém je ten, že s mýma silnějšíma nohama nevím, jak by to vypadalo, takže asi zase nic


To je prozatím vše, koláž jsem 'vyráběla' na polyvore.com a čísla dodala v picmonkey.

A co vy? Jaký je váš autumn wishlist? Pokud máte vypsáno v článku, klidně pošlete odkaz do komentáře :) 

3 komentáře:

  1. Hmm, ja žiadny taký wishlist nemám, ale máš tu vcelku veľmi pekné kúsky! Ja som stihla ešte posledné zľavy a v tally weijl som si kúpila krásne čižmičky za 7€ (boli úplne v poriadku) a keď som prišla do new yorkeru, tam ich mali za 30€ :DD úplne tie isté :) :D

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné věci, já si plánuju koupit chlupatou vestu. :)

    Jinak nominovala jsem tě na Liebster Award Tag. :)

    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2014/09/liebster-award-tag.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nominovala jsem tě na Liebster Award tag ;)
    http://hayleyrosse.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat