28. 9. 2014

INSTAMOMENTS

Ahooj, strašně se omlouvám za neaktivitu na blogu. I když je tu zatím jen 14 pravidelných čtenářů, byla bych moc ráda, kdyby aspoň jeden člověk patřil mezi ty, co choděj na můj blog  a hlídají, kdy bude nový článek. I když je na to ještě moc brzo.
Nemůžu říct, že bych na psaní neměla čas. Mám tu rozdělaných spoustu článků, jako například Room Tour nebo ten už dlouho slibovaný HAUL z Anglie, ke kterému nevím, jestli se vůbec dostanu, ale prostě nějak není síla na vymýšlení něčeho nového. Přijdu ze školy a jdu ven, pak si vzpomenu že je spousta domácích úkolů a písemek. Ne, že bych se na to připravovala, ale prostě si vezmu sešity, že se budu učit, ale stejně nad nima sedím s mobilem a jsem na facebooku nebo na instagramu.

O tom bude dnešní kraťoučký článek, abych neměla tak černé svědomí, že blog stojí a nic se s ním neděje.

Vybrala jsem pár fotek z mého instagramu, s kterýma bych se chtěla podělit.



Jako první je koláž z tanečních lekcí, které se konají každý pátek od začátku září až do prosince. Řekla bych že lidi tady z okolí východních Čech vědí, co si pod tím představit.
Celkem jsem se ale divila, že v jiných krajích České republiky nevědí, co je to vlastně za 'akce'.
Je to každoroční událost, která se koná v již zmiňovaném období a je to vždy pro prváky na středních školách, samozřejmě se může přihlásit v podstatě kdo chce, ale je to především určené právě pro středoškoláky. 
Každý pátek se pořádně vyfiknout, lodičky a šaty a jde se tancovat. Můžu říct, že jsem nečekala, že mě to bude tolik bavit a jsem ráda, že můžu pátky trávit jinak, než posloucháním písniček a jedením popcornu. 
Vůbec se netěším, až to všechno skončí.
První fotka je z prvního pátku, kde jsme ještě pořádně nevěděli, jaká námaha to bude. Fotila ji mamka a vůbec jsem netušila, že by se mi ta fotka tak moc mohla líbit.
Na druhé jsem se svojí spolužačkou ještě před tanečníma, dokud jsme obě vypadaly tak nějak 'čerstvě' (:D).
A třetí je teď z pátku, kde se na mě přišel podívat můj nejlepší kamarád v doprovodu mé nejlepší kamarádky, která do tanečních chodí také, ale bohužel do jiné skupiny. Díky nim jsem byla celkem nervní a nešlo mi to tak jako jindy.



A druhá série fotek jsou jen obyčejné selfies, které se na mém instragramu objevují často, není k nim co dodat.
Možná jen, že se mi ta první fotka opravdu líbí, je sice obyčejná ale i přesto něčím zajímavá. V poslední době jsem si oblíbila nosit copánky. Nelíbí se mi, když si ho nově upletu a je to tak ulízlé a vypadá to nepřirozeně. Ráda mám takové copy, ze kterých mi vše trčí, které vypadají jako bych se chystala někam uklízet. Nevím jak to říct česky ale anglicky mě napadá slovíčko "messy braid." snad každý bude vědět :)

To je k dnešnímu článku asi vše, kdo by chtěl více fotek, určitě najdete ZDE na mém instagramu, který je mimochodem i v popisu blogu spolu s dalšími soc. sítěmi na kterých mě můžete najít, jako je např. facebook nebo twitter :) 



1 komentář:

  1. Ahojky, nominovala jsem tě na liebster award tag, snad nevadí... :)
    http://littlebrunetteb.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat